לנהל את התקשורת בעסק באפקטיביות

אחד המרכיבים החיוניים ביותר בכל עסק הוא תקשורת בין העובדים והלקוחות. היא יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות, אך אין ספק שהטלפון עדיין מהווה את אחד מהכלים השימושיים ביותר. הלקוחות מתקשרים ומצפים למענה, או לכל הפחות לחזרה אליהם או לניתוב השיחה באופן יעיל. האם עסק צריך להחזיק בצוות של טלפניות או עובד שזוהי עבודתו? ממש לא, לשם כך קיימת מרכזיה בענן.

 

מה מרכזיה בענן וכיצד השירות פועל?

מרכזיה בענן היא למעשה מרכזיה וירטואלית המספקת שירות לכל סוגי העסקים – ממוקדי טלפונים ומשרדים, בתי עסק, חברות ועסקים עם הרבה סניפים. המערכת מאפשרת את החיבור בין הסניפים השונים או בין המחלקות השונות בחברה או בעסק, היא מאפשרת המתנה על הקו, שליחת פקס וכמות בלתי מוגבלת של שלוחות.

 

מה מקבל עסק שבוחר בשירות של מרכזיה בענן?

עסק שבוחר בשירות של מרכזיה בענן יכול ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות, בין היתר של תיעוד והקלטת השיחות, ניהול תורים, שליחת פקס למייל, חיבור לאאוטלק, מערכת לניתוב שיחות, מעבר בין משרדים וסניפים, הפניות ליעדים חיצוניים, שיחה אוטומטית חזרה ללקוח ושיחה ממתינה. כמו כן, המערכת יכולה לאפשר ניהול נציגים במוקד טלפוני, ניהול לוחות זמנים, שיוך מספרים בינלאומיים, וממשקי סטטיסטיקה.

מבחינות רבות, השירות מאפשר לעקוב בצורה יעילה יותר אחר שירות הלקוחות הניתן בעסק. למשל, היסטוריית השיחות נשמרת, כמו גם השיחות מוקלטות וניתן בכל זמן נתון לחזור אליהם שכן הם מגובים בענן. אפשרות זו יכולה לחסוך לכל עסק טרחה רבה בוויכוחים ואף הימנעות ממצבי תביעה שונים.

 

כיצד מתקינים את המערכת?

מדובר על אחת המערכות הפשוטות להתקנה ותפעול, כאשר חברה שמתקינה מרכזיה בענן בדרך כלל מבצעת את החיבור הראשוני הכולל גם הדרכה לתפעול המערכת וביצוע שינויים בה במידת הצורך. הפורטל לניהול נוח במיוחד ואפשר לקבל עבורו תמיכה בעת הצורך, כך שניתן תמיד ליהנות מתפעול מקצועי.

 

מהם יתרונות המערכת עבור עסקים?

עסק שלוקח בחשבון שלקוחותיו פונים אליו באמצעות הטלפון חייב לספק את המענה המתאים מבחינת המערכת. יתרונה של המרכזייה בענן הוא שהיא יכולה לספק את המענה במינימום של תחזוקה והתעסקות מצד העסק.

לעסקים יש צרכים שונים, לכן יתרון נוסף שיש למרכזיה בענן הוא התאמה אישית לצרכי כל עסק, תוך בחירה מתוך אפשרויות שונות לפתרון מדויק. אנו חיים בעידן דיגיטלי, הלקוחות מצפים למהירות תגובה, לעיתים מספיקה העובדה שיש מרכזיה כדי שהלקוח יחוש שקיבל מענה כל שהוא אך הדבר אינו מספיק, המערכת צריכה לאפשר לאותו לקוח להגיע ליעדו בעסק בקלות, בנוחות ואם הוא לא קיבל מענה, המערכת צריכה להתריע על כך לעסק, כדי שאף לקוח לא ייפול בין הכיסאות. הדבר נכון גם בכל מה שנוגע למכירה ושיווק בעסק – המרכזייה מסייעת למקסם את האפשרויות שאותו שיווק מציג, והמטרה היא שהעסק ימצה את מקסימום פוטנציאל הצמיחה שלו.

מקומון העיר חיפה

ברוכים הבאים ל"מקומון העיר חיפה"! אנו מביאים לכם את כל הכתבות הכי עדכניות בכל הנוגע לעיר חיפה. חדשות העיר, אירועי תרבות, כתבות בנושא פנאי ובילוי, מבצעים שווים ועוד המון מידע סופר מעניין שלא כדאי לכם לפספס.

אז מה היה לנו בכתבה:
כתבות נוספות שאולי יענינו אותך