לטייל בחיפה או להישאר אונליין בבית? – טיפים לחיים צבעוניים יותר

בחיפה יש מגוון רחב של מקומות יפים לטייל בהם, ולא פעם, אנשים מעדיפים דווקא להישאר בבית, לגלוש בפייסבוק או באינסטגרם, אולי בכלל לשחק בכל מיני משחקי אונליין וכן הלאה. רגע לפני שאתם מעבירים עוד יום בביתכם בעודכם משחקים משחקים מקוונים, כדאי לזכור מהם היתרונות שבטיולים בחוץ – המשיכו לקרוא בין אם אתם חיפאים או גרים במרכז הארץ. 

יעד #1: בואו נדבר קודם על הגנים הבהאיים

אם אתם מתכוננים לעוד יום של משחקי israbet באינטרנט, זה אחלה וזה בסדר גמור, אין שום בעיה עם זה. אבל, אם אתם מתכננים להגיע לחיפה כדי לאכול חומוס טוב, או סתם כדי לטייל באזור חוף הים, אנחנו ממליצים לכם להגיע לעזור גל הנגים הבהאיים. זהו מתחם גנים מרהיב ביופיו, המשתרע על פני 19 טרסות לאורך מורדות הר הכרמל. הגנים פתוחים לקהל הרחב בחינם, וניתן להסתובב בהם באופן עצמאי או עם סיור מודרך, ככה שאתם יכולים לעשות מזה ממש אחלה של יום. 

יעד #2: מערת אליהו הנביא

אם אתם מחפשים יעדים עם וייב היסטורי, אתם מוזמנים להכיר את מערת אליהו הנביא, אותה מערה קטנה הממוקמת למרגלות הר הכרמל. על פי המקרא, אליהו הנביא הסתתר במערה זו מפני אחאב מלך ישראל. זהו מקום נפלא לקחת אליו את הילדים, במיוחד אם הם חובבי טבע. אם אתם מגיעים לכאן, קחו בחשבון שאין מה לקנות מסביב מבחינת מזון או שתייה לילדים, ככה שעדיף להצטייד מראש במה שנדרש לכם. 

יעד #3: הכירו את טיילת לואי

אם אתם מחפשים טיילת יפהפייה אשר משקיפה לאורך חוף הים, וכן המשקיפה על מפרץ חיפה, "הגעתם ליעד", כמו ש-WAZE אומר. להעביר עוד יום מול ישראבט זה אחלה, אבל הטיילת הזאת, שהיא פארק ענק, מתאימה להליכה, ריצה או רכיבה על אופניים ועוד. כמו כן, ניתן ליהנות בה ממזג האוויר הנעים ומהנוף המרהיב, ובמקביל לכך, תוכלו למצוא עוד מגוון אטרקציות שונות באזור זה, כולל מסעדות טובות, אטרקציות ופעילויות לילדים, מכשירי כושר מובנים לאורך ולרוחב הפארק עצמו ועוד. 

יעד #4: המושבה הגרמנית בחיפה

אם חיפשתם אזור היסטורי עם היסטוריה עשירה עוד מימי 1868 (אז נבנתה), תמצאו את היעד הזה בעיר התחתית של חיפה, שבו התגוררו גרמנים טמפלרים במאה ה-19. ניתן למצוא באזור מבנים היסטוריים יפים, גלריות אומנות, חנויות ייחודיות ובתי קפה, ובמקביל לכך, תוכלו למצוא מסביב (באזור העיר התחתית) לא מעט מקומות לשבת לאכול בהם צוהריים. אחלה מקום להעביר בו את היום, במיוחד אם אתם מגיעים עם ילדים סקרנים שאוהבים להכיר אתרים היסטוריים ותרבויות שונות. 

לסיכום, אותם 4 יעדים שריכזנו כאן, הם רק חלק מהמקומות היפים שאפשר לטייל בהם בחיפה. לכן, במקום להעביר עוד יום מול פייסבוק ואינסטגרם, בהתאם להעדפות ולזמן שיש לכם, תוכלו לבחור את המקומות המתאימים לכם ביותר. והכי חשוב, תהנו מהטיול!

מקומון העיר חיפה

ברוכים הבאים ל"מקומון העיר חיפה"! אנו מביאים לכם את כל הכתבות הכי עדכניות בכל הנוגע לעיר חיפה. חדשות העיר, אירועי תרבות, כתבות בנושא פנאי ובילוי, מבצעים שווים ועוד המון מידע סופר מעניין שלא כדאי לכם לפספס.

אז מה היה לנו בכתבה:
כתבות נוספות שאולי יענינו אותך