עורך דין תאונות אופנוע – חשיבות הייצוג המשפטי

 

תאונת אופנוע

 

 

תאונות דרכים בהן מעורבים אופנועים מותירות אחריהן נפגעי תאונות אופנוע רבים. לצערנו הרב, תאונות האופנוע מאלצות את רוכבי האופנוע  לנהל הליך משפטי ארוך ומתיש כנגד חברות הביטוח על מנת שיקבלו את הפיצוי הכספי המרבי שמגיע להם.

עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות אופנוע, המייצגת בבתי המשפט את נפגעי תאונות אופנוע באופן אישי, והצליחה להשיג עבור נפגעי תאונות האופנוע פיצויים כספיים בסך כולל של מילוני שקלים חדשים, ואף קיבלה המלצות רבות מלקוחותיה ברחבי הארץ.

 

עו"ד אריאלה גפן, עו"ד תאונות אופנוע, ממליצה כי לאחר תאונת אופנוע יש לבצע מספר פעולות עיקריות על מנת לבנות תיק תביעת תאונת אופנוע נגד חברת הביטוח

1.      טיפול רפואי – עו"ד אריאלה גפן ממליצה לקבל טיפול רפואי קרוב ככל שניתן למועד אירוע תאונת האופנוע, ולציין בפני הרופאים את הכאבים, אפילו אם מדובר בכאבים קלים בלבד, ולציין את כל איברי הגוף שנפגעו.

2.      רצוי לתעד את כל הטיפול הרפואי שקיבלתם ולשמור את הקבלות, מרשמים, הוצאות נסיעה וכו'

3.      במידה והנכם יכולים תחליפו פרטים עם הרכב הפוגע ותקבלו ממנו פרטים כמו רישיון נהיגה, שם מלא, מספר טלפון, תעודת ביטוח, כמו כן אם יש עדים לתאונה תאספו מהם את הפרטים האישיים. היום לכל אחד יש מצלמה בטלפון, נסו לצלם את איזור התאונה כולל הפגיעות ברכבים או אופנוע.

 

עורך דין תאונות אופנוע מומלץ

עורכת הדין אריאלה גפן מציינת כי התנהלות משפטית נכונה וממוקדת לאחר תאונת האופנוע תעזור לבנות תיק תביעת תאונות אופנוע מנצח נגד חברת הביטוח, ותמנע ממנה את האפשרות למזער את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגע תאונת האופנוע.  מכאן, מומלץ לפנות לעורך תאונת אופנוע מומלץ כמה שיותר קרוב למועד תאונת האופנוע שיוכל לכוון אתכם כיצד לבנות תיק תביעה מנצח בצורה אסטרטגית וממוקדת.

 

בנוסף עורכת הדין אריאלה גפן מסבירה כי תחום התביעות בגין תאונות אופנוע הוא מורכב וקשה, לכן לנפגע תאונת אופנוע בלי ידע משפטי יהיה מאוד קשה להילחם בחברות הביטוח החזקות בישראל שמאחוריהן משאבים כספיים ומשרדי עורכי דין חזקים ביותר, יחד עם חוקרים שכל תפקידם הוא למזער את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגע תאונת האופנוע, לכן עורכת דין תאונות אופנוע כמו עורכת הדיו אריאלה גפן עם מעל ל 20 שנות ניסיון בתביעות תאונות אופנוע תעניק לכם שירות משפטי מנצח וללא פשרות מול חברה הביטוח.

 

אריאלה גפן, עורכת דין תאונות אופנוע

במידה והייתם מעורבים בתאונת אופנוע שגרמה לכם נזקי גוף, רצוי לפנות לעורך דין תאונות אופנוע מומחה שעוסק בתחום תאונות הדרכים מעל 20 שנה לפחות. עורך דין תאונות אופנוע בעל ניסיון בתחום של פציעות גוף לאחר תאונת אופנוע  כמו עורכת הדין אריאלה גפן, הבעלים של משרד עורכי דין תאונות אופנוע, תלווה אותך באופן אישי לאורך כל התהליך המשפטי, תנחה אותך ותוודא שהינך ממצה את כל הזכויות המשפטיות שמגיעות לך כמו חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי, פוליסות ביטוח אישיות כך שתקבל את הפיצוי הכספי המירבי שמגיע לך בגין הנזק הפיזי או הנפשי שנגרם לך כתוצאה מתאונת האופנוע.

עורכת הדין אריאלה גפן היא הבעלים של משרד עורכי דין תאונות אופנוע שעוסק בתביעות תביעות תאונות אופנוע ובייצוג נפגעי תאונות אופנוע בתביעות נגד חברות הביטוח מכוח חוק הפלת"ד. עורכת הדין אריאלה ייצגה במשך שנים חברות ביטוח הגדולות והחזקות בישראל כמו גם את חברת הביטוח הפול בתביעות תאונות דרכים וניהלה תיקי מורכבים וקשים עם שיעורי נכות גבוהים, ומכירה לעומק את האסטרטגיות והטקטיקות המשפטיות של אותן חברות ביטוח, היום לאחר שעברה צד ועו"ד אריאלה גפן מייצגת רק תובעים עניין זה מקנה ללקוחותיה של עו"ד אריאלה גפן יתרון משמעותי בניהול תביעות תאונות אופנוע נגד חברות הביטוח.

עורכת דין אריאלה גפן בעלת ניסיון משפטי רב בייצוג נפגעי תאונות אופנוע בתביעות מול חברות הביטוח. עו"ד אריאלה גפן, מלווה את לקוחותיה לאורך כל שלבי ההליך באופן אישי והיא ורק היא מייצגת לקוחותיה בבתי המשפט  השונים (לא עו"ד שכירים),  במסגרת המשפטית נגד  חברות הביטוח למיצוי זכויותיהם עד לקבלת הפיצוי המירבי נוכח חומרת הנזק הגופני ו/או הנפשי או שיעור הנכות שנגרם להם בעקבות תאונת הדרכים.

עורכת הדין אריאלה גפן מאמינה במתן ייצוג וליווי משפטי צמוד לנפגעי תאונות דרכים בסמוך או קרוב ככל שניתן למועד אירוע תאונת האופנוע. חשוב לציין, כי פנייה מוקדמת לעורך דין תאונות אופנוע תסייע לעורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונת אופנוע, להיערך להגשת תביעת תאונות אופנוע באופן מקצועי על ידי ביצוע בדיקות והערכות רפואיות, איסוף מסמכים רלבנטיים לרבות תיעוד רפואי וראיות משמעותיות, בכך לבנות תיק תביעה מנצח בצורה אסטרטגית נכונה על מנת שהנפגע יוכל לקבל את הפיצוי הכספי המרבי. עורכת הדין אריאלה גפן מסייעת ללקוחותיה להימנע משגיאות אשר עלולות להביא לדחיית התביעה או למזעור הקטנת הפיצוי הכספי שמגיע ללקוח.

 

מקומון העיר חיפה

ברוכים הבאים ל"מקומון העיר חיפה"! אנו מביאים לכם את כל הכתבות הכי עדכניות בכל הנוגע לעיר חיפה. חדשות העיר, אירועי תרבות, כתבות בנושא פנאי ובילוי, מבצעים שווים ועוד המון מידע סופר מעניין שלא כדאי לכם לפספס.

אז מה היה לנו בכתבה:
כתבות נוספות שאולי יענינו אותך